Fulltextové vyhledávání

Drobečková navigace

Úvod > Přehled projektů > Probíhající akce > II/210 Modernizace silnice důl Jeroným - Podstrání

II/210 Modernizace silnice důl Jeroným - Podstrání



Datum konání:
1.3.2025
Datum ukončení:
31.10.2026

Část 1 – Lom – Podstrání km 44,47 až 45,46, úsek C
Jedná se o úsek v délce 990,00 m vymezený pravostrannou odbočkou na původní silnici III/210 25 ve směru na obec Milíř v km 44,470 a koncem oplocení objektu bývalé pily v km 45,46. Na několika dalších místech se nacházejí odbočky na lesní cesty nebo k rekreačním objektům. Šířka zpevněného krytu vozovky je v délce sledovaného úseku silniční komunikace cca 5,50 až 6,00 m a šířka krajnice na obou stranách komunikace je proměnná (0,0 až 1,50 m). Trasa silniční komunikace je převážně vedena souběžně s korytem Lobezského potoka. Násypová část zemního tělesa silniční komunikace výšky 1,50 až 3,0 m, tvoří zároveň břeh Lobezského potoka. Potok šířky 5,0 až 12,0 m má v tomto úseku charakter horského toku, břehy a dno potoka jsou tvořeny velkými kameny. Na násypové straně komunikace je na několika úsecích umístěno ocelové svodidlo. Na zářezové straně silniční komunikace jsou provedeny lichoběžníkové nezpevněné příkopy. Vodu zachycenou příkopy na zářezové straně komunikace, převádí pod komunikací na svah násypu trubní propustky.

Část 2 – důl Jeroným – Podstrání, úsek 3
Jedná se o modernizaci III. ETAPY, která se týká úseku od křížení řešené komunikace s Lobezským potokem v obci Podstrání po křížení řešené komunikace s Lobezským potokem u odbočky na Lobzy. III. ETAPA zahrnuje úsek ve staničení 2+887,70km- 4+542,00km. Tento úsek odpovídání silničnímu staničení: 42+115,70 – 43+770,00. V této etapě řešíme pouze SO 103. Informace uvedené o SO 101 a SO 102 jsou pouze doplňující pro lepší představu návaznosti III. etapy na související etapy a stavby. Snahou tohoto projektu bylo zvýšení bezpečnosti a plynulosti silniční dopravy. Silnice je navržena v kategorii S 6,5 v návrhové rychlosti 90 km/h. Trasa prakticky kopíruje stávající trasu, některé směrové oblouky o malých poloměrech jsou však upravovány na min. R = 60 m, resp. v intravilánu na R = 50 m. Příčné sklony jsou upravována podle požadavků normy. Šířka jízdních pruhů je (oproti stávajícímu stavu) v obloucích rozšiřována. Vzhledem k prostorovým možnostem a s přihlédnutím k intenzitě a skladbě dopravního proudu bylo rozšíření navrženo podle vlečných křivek dvou míjejících se vozidel – nákladních souprav NS.

Aktuální informace: Dne 27.02.2025 proběhlo předání staveniště zhotoviteli stavby. V současné době se vyřizuje DIO a během března 2025 proběhne kácení vegetace dotčené stavbou.

Financování stavby prostřednictvím Integrovaný regionální operační program 2021-2027. Cena realizace (cca) je 86 985 000 Kč vč. DPH.

Zhotovitel stavby byl vybrán podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů.: KV Realizační s.r.o., Boženy Němcové 2042, 356 01 Sokolov.

 

ROZHODNUTÍ

 

logokk.png               EU+MMR Barevné RGB.jpg         

 

logo KV realizacni.jpg